Jaar waarin het project heeft plaatsgevonden:

Aanvragende organisatie:
Stichting Exploitatie Villa Pardoes

Projectbeschrijving:
Vila Pardoes biedt ernstig zieke kinderen en hun familie een onvergetelijke vakantieweek. Ondanks dat begin 2015 de capaciteit is uitgebreid van acht naar twaalf vakantiewoningen, is er nog steeds een wachtlijst. Om meer gezinnen te bereiken en nog beter te helpen is het idee ontstaan om Villa Pardoes virtueel uit te breiden. Uitzien naar een vakantie geeft vaak net zo veel voorpret, hoop en ontspanning als de vakantie op zich. In plaats van de wachttijd te verkorten gaat die nu onderdeel worden van het Villa Pardoes concept. Door voor en na de vakantieweek een digitaal platform te bieden, kunnen gezinnen, naar gelang hun interesse en persoonlijke betrokkenheid, 9-12 maanden plezier beleven aan hun vakantie in Villa Pardoes. Er is dus als het ware een villa dome ontstaan. Daarnaast is ook een community van bezoekers gebouwd, die met elkaar in contact kunnen blijven en elkaar tot steun kunnen zijn.